Sila Klik Gambar Bawah untuk ke Blog Baru Saya

Monday, April 20, 2009

Rindunya kepada sabahat2 Usrah Astro

Kesibukan seminggu dua ni membuatkan aku tidak dapat hadir ke usrah. Bila tengok muka-muka sahabat di blog abu nuha rindu pula kat depa-depa. Aku harapkan sahabat-sahabat mengerti keadaanku. Dalam masa 3,4 hari ni keadaanku lagi sibuk...tidur pun tak cukup. Ujian Allah pelbagai rupa. Tanggungjawab sesama islam perlu dilaksanakan. Aku anggapkan ia satu amanah disaat aku diperlukan. Aku harapkan setiap langkahku diredai olehmu ya Allah. Ujian ku kali ini boleh tahan kerana inilah yang paling kritikal aku alami. Kepada jin-jin suruhan yang cincang belakangku .....boleh kau tanya aku " kenapa sakit?????"alhamdulillah Allah ketemukan juga u all dengan ku kecuali yang satu tu ust Zahar sudah bereskan. 2 yang berbaki ketemu juga akhirnya. Bagiku pengalaman seperti ini harus apa pada pengamal perubatan islam. Bukan itu yang ku pinta tetapi hakikatnya kita tidak ada sikit pun kuasa. Semuanya milik Allah.....terdetik juga dihati....benteng aku tak kuat ke hingga boleh menembusi kulitku ini???? Nabi kita pun terkena sihir apatah lagi kita orang awwam ini. Soalan ini aku juga tertanya pada c.lan..begitulah jawapannya. Terima kasih atas peringatan itu....mungkin ini sebagai ujian kecil terhadapku......terima kasih kepada guru-guru ku al-adhil ust Adnan dan c.lan......

No comments:

Post a Comment