Sila Klik Gambar Bawah untuk ke Blog Baru Saya

Sunday, February 8, 2009

Zikir Pendinding Yang Ringkas

Zikir ini saya sediakan khusus untuk pesakit-pesakit saya. Walaubagaimana pun saper2 boleh amalkan dan jadikan ia sebagai zikir.
Zikir 7

Zikir 7 sangat feleksibel bergantung pada niat apa yang anda mahu. Niatkan ketika bacaan ke 7. Boleh diniatkan untuk bom, lingkaran api dan aper-aper je. Kebiasaan saya sarankan niat berada didalam lingkaran api supaya diri kita dilindungi dengan izin Allah. Izajah ini saya dapat daripada guru saya al-fadhil ust Adnan b Che Abu

Adapun Zikir-zikir yang dibawah ini sini saya sediakan untuk dijadikan sebagai pendiding untuk semua lapisan masyarakat. Ijazah ini saya dapat daripada guru saya Cikgu Roslan b Yasin.Mudah-mudahan memberi manfaat. Syukran untuk kedua-kedua guru saya. Mulakan dengan Al-fatihah hadiankan kepada Rasululullah, para sahabat, alik ulamak dan tok-tok guru kita semua.



1.Al-fatihah

2. Ayat Kursi

3. Yasin 1-9



4. Surah As-Syarh


5. Surah Al-Fil


6. Surah Quraisy




Tambah surah al-asr untuk semua jenis bisa-bisa,gatal demam dan lain2.


7. Surah Al-asr





8. Surah An-Nasr




9. Baca 3 Qul

Niat minta kepada Allah agar melindungi kita dari semua gangguan jin dan seumpamanya.








Di sini juga saya sedia format MP3 berdasarkan ayat-ayat di atas yang telah berikan oleh guru saya cikgu Roslan. Boleh download..
http://www.ziddu.com/download/4436652/zikirpendiding2.MP3.html

Lakukanlah ia dimasa senang....insya allah mudahan2 memberi manfaat.

Seelok-eloknya setap kali selepas solat

No comments:

Post a Comment