Sila Klik Gambar Bawah untuk ke Blog Baru Saya

Wednesday, April 22, 2009

Ijazah Solat Hajat Dari Guruku

Pelbagai cara dan kaifiat untuk melakukan solat hajat. Terpulang kepada individu itu sendiri untuk melakukan bagaimana caanya. Apa yang saya catatkan di sini berdasarkan pengalaman 2 orang guru saya bila berdepan dengan kes-kes berat yang melibatkan sihir yang berat-berat. Guru-guru saya menyarankan agar dilakukan solat hajat ini.

Kaifiat 1 : 2 Rakaat ( Dari Cikgu. Roslan )

Rakaat pertama : Fatihah , Ayat Kursi 11x atau 21 x
Rakaat kedua : Fatihah , Ayat Kursi 11x atau 21 x

Kaifiat 2 : 4 Rakaat 2 Salam ( Dari Ust Adnan )

Rakaat pertama : Fatihah , Ayat Kursi dan surah ikhlas 10x
Rakaat kedua : Fatihah , Ayat Kursi dan surah ikhlas 20xsalam
Rakaat ketiga : Fatihah , Ayat Kursi dan surah ikhlas 30x
Rakaat keempat : Fatihah , Ayat Kursi dan surah ikhlas 40x
selepas salam terus membaca ayat seribu dinar 40x dan terus minta dengan Allah

1 comment:

  1. salam..

    jika org fahaman wahabi membaca blog anda..pasti di katakan bidaah.. haha...

    saya sangat tertarik dengan kaifiat dari ust Adnan..guru anda... bole kah saya d berikan ijazah dari beliau?

    terima kasih

    ReplyDelete