Sila Klik Gambar Bawah untuk ke Blog Baru Saya

Sunday, March 7, 2010

Kenangan Di Bumi Tanta Episod 1

Tanta dalam ingantan....1999-2003 satu2nya memory dalam hidupku yang tidak aku lupakan...terima kasih buat ibu dan ayah yang bersusah payah menyara pembiayaan semasa disana...seseungguhnya pengorbanan kalian amat berharga dalam hidupku.
Dilembaran blog ini, aku nukilkan tidak lebih sebagai zikrayat( kenang-kenangan ) imbasan lampau bersama tema2 dalam satu team.
Acara menembak...Alhamdulillah aku peserta penembak paling tepat pada masa ni


Kepenatan berada di ma'rad kitab, makan sekejap kusyari ( makan mesir ) best juga walaupun pada mula sampai kat mesir sukar untuk ditelan.






nah...ini kitab yang aku beli....banyak juga


di Zoo Iskandariah




Malam kebudayaan.





Sekali-sekala kena turun ke padang juga...masa ni musim sejuk.tu pasal tebal je baju tu





No comments:

Post a Comment