Sila Klik Gambar Bawah untuk ke Blog Baru Saya

Saturday, January 17, 2009

Zikir 7

Satu-satunya zikir yang pendek tapi fleksibel kegunaannya. Semuanya bergantung kepada keyakinan kita. Niatkan apa yang anda hajatkan...insya allah dengan izin Allah ia cukup memberi manfaat


1. ( اعوذ بالله من الشيطان الرجيم ( 3 كالي ساتو نافس
2. بسم الله الرحمن الرحيم ( 3 كالي ساتو نافس
3. أشهد ان لا إله الله وأشهد أن محمدا رسول الله ( 3 كالي ساتو نافس
4. لا اله إلا الله محمدا رسول الله ( 3 كالي ساتو نافس
5. لا اله إلا الله ( 3 كالي ساتو نافس
6. يا الله .....الله .....الله ....الله

teruskan sebut allah sehingga habis nafas.


7. Sebut Allah mengikut denyutan jantung....teruskan zikir dengan mengikut denyutan jantung sehingga anda akan merasa satu aura yang selubungi kita..disaat itu anda boleh berhenti. Anda niatkan apa yang anda ingin pada no yang ke 7. Pengalaman saya bila berdepan dengan jin, peringkat akhir sekali saya akan tarik sisa2 jin dengan zikir ini. Saya akan qasad dengan gelombang api sunami serta mohon kepada Allah ta'ala clearkan segala sisa2 jin yang ada dalam badan pesakit.

1 comment:

  1. saya cuba semalam dan saya terlihat ada lingkaran api di dalam lingkaran bulatan. dan ada api berwarna kuning dan oren yang meliut-liut berselang seli dan terdapat kalimah allah yang banyak meliputu api-api tersebut..... boleh jelaskan

    ReplyDelete