Sila Klik Gambar Bawah untuk ke Blog Baru Saya

Thursday, May 21, 2009

Satu Lagi pelaburan yang menguntungkan

Anda ada lebihan duit ?
Saya orang berada ...
Saya baru je nak kaya....
Saya kaya pun tidak...miskin pun tidak.....
insyallah saya yakin dengan janji Allah...
Jom kita pakat derma RM 10 sahaja . Anda mampu memberinya !

Kepada sahabat2 dan pengunjung, anda inginkan pelaburan akhirat, insya allah tiada ada ruginya. Jangan lepaskan peluang ini sebelum ajal kita sampai. Ana takut bila nyawa dah sampai kat halkum baru berniat nak menderma. Tidak ada guna lagi.
Lupakah kita pada hadis nabi saw yang berbunyi :
عن ابي هريرة عن النبي صلى الله عليه وسلم قال : إذا مات ابن آدم انقطع عمله إلا من ثلاث : صدقة جارية ، أو علم يُنتفع به ، أو ولد صالح يدعو له
maksudnya : apabila mati seseorang anak adam, maka terputuslah segala amalannya kecuali 3 perkara, sedekah jariah, ilmu yang bermanfaat dan anak yang soleh yang sentiasa mendoakan ibubapa mereka.
Mudah-mudahan dengan sumbangan sahabat-sahabat,tuan-puan akan dikira sebagai amal jariah kita semua. insyallah.
Kepada yang berminat bolehlah menghubungi ust Muhammad b Suaid di talian 0198121621.
RM 10 sahaja. Anda mampu memberinya ! Takbirr...

No comments:

Post a Comment